De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
za 2 maart 2002  
---
Nieuwsportaal
---
Uit de krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
---
En verder 
De euro 
PC Thuis 2001 
Begroting 2002 
De prins en Maxima 
Over Geld 
Fiscus 2001 
Scorebord 
Auto op vrijdag 
Filmpagina 
Woonpagina 
Reispagina 
Jaaroverzicht 2001 
---
Ga naar 
AutoTelegraaf 
Reiskrant 
Woonkrant 
VacatureTelegraaf 
DFT 
CrazyLife 
Weerkamer 
Al onze specials 
Headlines 
Wereldfoto's 
Wereldfotos 
Reageer op 't nieuws 
---
Kopen 
Speurders 
De scherpste prijzen 
bij ElCheapo 
---
Met Elkaar 
Netmail 
Ontmoet elkaar 
bij Nice2Meet 
---
Mijn leven 
Vrouw & Relatie 
AstroLink 
Uw horoscoop vandaag 
De Psycholoog 
---
Contact 
Abonneeservice 
Advertentietarieven 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Alle uitslagen, standen, programma's 
De Olympische Winterspelen van Salt Lake City 
[terug]
 D E   T E L E G R A A F   T E L E S P O R T 
 
  Bekertopper
Ajax-PSV
uitgesteld

   
 

AMSTERDAM - De halve finale van de Amstel Cup tussen Ajax en PSV gaat woensdag niet door. De KNVB gaat op zoek naar een nieuwe datum, omdat de NS op die dag niet in staat is 1100 aanhangers van de Eindhovense club te vervoeren. PSV wilde als oplossing daarvoor de supporters met de bus vervoeren. De gemeente Amsterdam wilde in dat geval slechts vijfhonderd fans van de landskampioen toelaten. Dat was weer onbespreekbaar voor PSV-voorzitter Harry van Raaij, die daarop het duel dreigde te boycotten.

Maandag overlegt de KNVB met de NS over de gevolgen van het besluit van de NS om geen georganiseerd treinvervoer voor supporters op doordeweekse avonden meer aan te bieden. Saillant detail is dat er met de kwartfinale in de UEFA Cup tussen PSV en Feyenoord twee extra midweekse ontmoetingen aan het programma zijn toegevoegd.

Philips zal het sponsorcontract met de KNVB met ingang van 1 juli 2002 na 17 jaar beëindigen. Het is na KPN en Voetbal International de derde sponsor die afhaakt. Volgens Philips is de naamsbekendheid in Nederland 100% en richt het elektronicaconcern zich op sponsoring op groeimarkten.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


za 2 maart 2002

[terug]
     
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.