De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
wo 13 juni 2001  
---
De krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
De prins en Maxima 
Over Geld 
Fiscus 2001 
Scorebord 
Auto op vrijdag 
Jaaroverzicht 
---
Telegraaf-i
---
Ga naar 
Auto's 
Reis & Vakantie 
Wonen 
Baan & Carrière 
Financieel actueel 
Show & Film 
Weerberichten 
Souvenirs 
---
Kopen 
 Vraag & Aanbod/ 
Speurders
 
Veiling 
Prijsvergelijker 
Winkelen 
---
Met Elkaar 
Live chatten 
Discussiëren 
Kaartje sturen 
E-mailen 
---
Mijn leven 
Horoscopen 
Psychologie 
---
Contact 
Adverteren 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Jaarverslagenservice 
[terug]
 D E   T E L E G R A A F   B I N N E N L A N D 
 
  Onderbroeken(lol) in de tram
   
 

Klik op de foto voor een afbeelding op volle grootte (426x284, 20kb)

- Het lijkt wel een beeld uit de Sjef van Oekelshow: onderbroekenlol. Bodyfashion Promotion, een samenwerkingsverband van lingeriefabrikanten, meent het echter heel serieus: ondergoed in de tram. Bodyfashion Promotion gaf gisteren in de historische tram in Amstelveen alvast een voorproefje op de eind oktober te starten 'Week van de Lingerie', waarin een speciale trein, 'de Lingerie Express', veertig stations gaat aandoen om de consument bewuster te maken van zijn ondergoed. In de trein zullen modeshows worden gegeven en de consument kan er terecht met al zijn vragen.

Het gaat goed met de lingerieverkoop in Nederland. We kopen meer en geven gemiddeld meer uit aan een artikel. Stokpaardje van lingeriefabrikanten is de string, vooral geliefd bij jonge, hoog opgeleide modieuze vrouwen en studentes. Een op de drie vrouwen draagt dit kleine slipje inmiddels met regelmaat. Dat aantal is tweemaal zo groot als vijf jaar geleden.

FOTO: AKKE VAN ECK



 

zoek naar gerelateerde artikelen


wo 13 juni 2001

[terug]
     
© 1996-2001 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.