telegraaf.nlDe krantLaatste nieuwsSportPriveDFTDigi

Ralph Lauren: Succes is opwindend

Als Michael Jackson de King of pop is, dan is Ralph Lauren zeker de King of Lifestyle. De selfmade ontwerper die furore maakte met het veelvuldig gekopieerde logo, het polopaardje, heeft nu zijn zinnen gezet op het veroveren van Europa. Op 17 april opent hij samen met Oger Lusink een winkel in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. Een verhaal over een cowboy met een mode-imperium.

De allerheetste zomertrends:
Een top-10

Tijdens zo'n 150 shows toonden ontwerpers in New York, Londen, Milaan en Parijs hun visie op de mode voor deze zomer. Dat betekende minstens 8000 looks op de catwalk, waarvan foto's de komende maanden in modebladen zullen verschijnen. Erg confusing, want wat moet je nu kopen om deze zomer up-to-date voor de dag te komen? Een kleine leidraad.

Klik op de foto´s


De tijdloze erotiek van jeans
't Kan vreemd lopen. Begonnen als onverslijtbaar kledingstuk voor goudzoekers, werd de jeans het uniform van de protesterende jeugd. Later werd de broek frivoler en zakte hij lager op de heupen. Zelfs tot op het schaamhaar....

Nederlands toptalent: Daar is Dewi!
Dewi Driegen werd twee jaar geleden in Parijs op straat ontdekt. Ze verfde haar haren en wenkbrauwen spierwit, waarop ze vrijwel meteen werd gevraagd voor de prestigieuze Balenciaga- campagne en nu behoort ze tot het selecte groepje internationale topmodellen. Haar schema is zo bomvol dat een interview onmogelijk leek. Uiteindelijk kregen we haar te pakken in New York. "Je bent Vogue, of je bent het niet. Er is geen middenweg. En ik geloof dat ik het ben."

Sexy stappers: Erotische schoenen de nieuwe trend
De schoenmode is volgens de fashionprofs dit jaar vrouwelijker en vooral sexier dan ooit. De ontwerpers hebben hun fantasie de vrije loop gelaten en interpreteren het thema erotiek op verrassende wijze.


 

© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden.