Het Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuws
ma 14 mei 2001  
---
De krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
De prins en Maxima 
Fiscus 2001 
Scorebord 
Auto op vrijdag 
Jaaroverzicht 
---
Telegraaf-i
---
Ga naar 
Auto's 
Reis & Vakantie 
Wonen 
Baan & Carrière 
Financieel actueel 
Show & Film 
Weerberichten 
Souvenirs 
---
Kopen 
 Vraag & Aanbod/ 
Speurders
 
Veiling 
Prijsvergelijker 
Winkelen 
---
Met Elkaar 
Live chatten 
Discussiëren 
Kaartje sturen 
E-mailen 
---
Mijn leven 
Horoscopen 
Psychologie 
---
Contact 
Adverteren 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
[terug]
 D E   F I N A N C I Ë L E   T E L E G R A A F 
 
ACTUEEL FINANCIEEL NIEUWS: WWW.DFT.NL
  Chello kost geld
   
 

AMSTERDAM - Kabelbedrijf UPC beleeft vooralsnog weinig plezier aan internetdochter Chello. Vorig jaar kwam het zogenoemde 'adjusted ebitda' uit op een verlies van 126,5 miljoen (278 miljoen), zo blijkt uit het jaarverslag van UPC.

Klik op de foto voor een afbeelding op volle grootte (426x284, 38kb)
Chello.
Chello begon in 1999 met het aanbieden van diensten. In dat jaar kwam de omzet uit op ruim 7 miljoen. Vorig jaar klom de omzet naar 32 miljoen. In 1999 kwam de 'adjusted ebitda', ofwel de bedrijfsopbrengsten voor aftrek van afschrijvingen en amortisatie en compensatiekosten uit hoofde van optieregelingen, uit op 58,3 miljoen.

Chello is nu onderdeel van UPC media.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


ma 14 mei 2001

[terug]
     
© 1996-2001 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.