ma 14 mei 2001
|
|
D E F I N A N C I Ë L E T E L E G R A A F
|
|
|
ACTUEEL FINANCIEEL NIEUWS: WWW.DFT.NL
|
|
Chello kost geld
|
|
|
|
AMSTERDAM - Kabelbedrijf UPC beleeft vooralsnog weinig plezier aan internetdochter Chello. Vorig jaar kwam het zogenoemde 'adjusted ebitda' uit op een verlies van 126,5 miljoen (278 miljoen), zo blijkt uit het jaarverslag van UPC.
|
Chello.
|
Chello begon in 1999 met het aanbieden van diensten. In dat jaar kwam de omzet uit op ruim 7 miljoen. Vorig jaar klom de omzet naar 32 miljoen. In 1999 kwam de 'adjusted ebitda', ofwel de bedrijfsopbrengsten voor aftrek van afschrijvingen en amortisatie en compensatiekosten uit hoofde van optieregelingen, uit op 58,3 miljoen.
Chello is nu onderdeel van UPC media. |
|
|
zoek naar gerelateerde artikelen
ma 14 mei 2001
|
|
|
|
|
© 1996-2001 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
|
|
|