De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
vr 13 september 2002  
---
Nieuwsportaal
---
Uit de krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
---
En verder 
Over Geld 
Scorebord 
Autotests 
Filmpagina 
Woonpagina 
Reispagina 
---
Ga naar 
AutoTelegraaf 
Reiskrant 
Woonkrant 
Vacatures 
DFT 
Privé 
Kies uw favoriete winkel 
Weerkamer 
Al onze specials 
Headlines 
Wereldfoto's 
Wereldfotos 
---
Kopen 
Speurders 
Koopjesjager 
---
Met Elkaar 
Dating 
---
Mijn leven 
Vrouw & Relatie 
AstroLink 
Uw horoscoop vandaag 
---
Contact 
Lezerservice 
Advertentietarieven 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Alle uitslagen, standen, programma's 
[terug]
 D E   T E L E G R A A F   B I N N E N L A N D 
BINNENLAND ACTUEEL: NIEUWSPORTAAL
 
  Heineken gaat strijd
aan met mixdrankjes

   
 

Klik op de foto voor een afbeelding op volle grootte (426x284, 22kb)
(Foto: ANP)
AMSTERDAM - Als een ervaren barman vertoont de nieuwe Heineken-baas Thony Ruys zijn tapkunsten. Ruys tapte met een nieuw tapsysteem gisteren pilsjes met keurige schuimkragen na afloop van de presentatie van de halfjaarcijfers. Tijdens die bijeenkomst zei hij in sommige opzichten uit een iets ander vaatje te willen gaan tappen dan zijn voorganger Karel Vuursteen. Zo vindt Ruys dat het Heineken-concern zich nadrukkelijker moet richten op de nieuwe generatie drinkers. Twintigers blijken namelijk steeds vaker trendy mixdrankjes te verkiezen boven het oude vertrouwde bier. Met speciale reclamecampagnes gaat Heineken proberen deze doelgroep meer aan het pils te krijgen. Het bier smaakte de Heineken-top gisteren prima. De nettowinst van de brouwer is in de eerste zes maanden van dit jaar met 11% gestegen naar 330 miljoen euro.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


vr 13 september 2002

[terug]
     
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.