De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
do 12 september 2002  
---
Nieuwsportaal
---
Uit de krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
---
En verder 
Over Geld 
Scorebord 
Autotests 
Filmpagina 
Woonpagina 
Reispagina 
---
Ga naar 
AutoTelegraaf 
Reiskrant 
Woonkrant 
Vacatures 
DFT 
Privé 
Kies uw favoriete winkel 
Weerkamer 
Al onze specials 
Headlines 
Wereldfoto's 
Wereldfotos 
---
Kopen 
Speurders 
Koopjesjager 
---
Met Elkaar 
Dating 
---
Mijn leven 
Vrouw & Relatie 
AstroLink 
Uw horoscoop vandaag 
---
Contact 
Lezerservice 
Advertentietarieven 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Alle uitslagen, standen, programma's 
[terug]
 D E   T E L E G R A A F   B I N N E N L A N D 
BINNENLAND ACTUEEL: NIEUWSPORTAAL
 
  Mart Visser krijgt
prêt-à-porter lijn

   
 

AMSTERDAM - Mart Visser heeft gisteren een miljoenencontract getekend met de Zantman Modegroep, waarvan De Telegraaf exclusief getuige mocht zijn. Volgend jaar juli zal de eerste Mart Visser prêt-à-porter-collectie voor de zomer 2004 worden gepresenteerd. Hiermee gaat een lang gekoesterde wens van de couturier in vervulling.

Klik op de foto voor een afbeelding op volle grootte (284x426, 13kb)
De stijl van Mart Visser (l) sprak Pascal Zantman direct aan. Vanaf volgend jaar zal de eerste Mart Visser prêt-à-porter-collectie voor de zomer van 2004 worden gepresenteerd door de Zantman Modegroep.<\N\N (Foto: Anko Stoffels)
Ook Pascal Zantman, de 32-jarige directeur en grootaandeelhouder van de Zantman Modegroep, is zeer verguld met de samenwerking.

Hij liep al een jaar rond met het plan een eigen confectielijn op te zetten, maar kon de juiste persoon niet vinden. Totdat hij bij toeval Mart Visser tegen het lijf liep in Zuid-Frankrijk.

"Het klikte direct. Marts handschrift, zijn gevoel voor kwaliteit en de vrouwelijke belijning in zijn couturecollecties spreken mij zeer aan." De lijn die de naam Mart Visser draagt en in fabrieken in Polen en Bulgarije geconfectioneerd zal worden, wordt ook op de Duitse markt gelanceerd. Een jaar later moet de kleding Scandinavië, Oostenrijk, Zwitserland en Engeland veroveren.

Doelgroep zijn 35 tot 65-jarige vrouwen die exclusiviteit zoeken in kwaliteit. Visser: "Geen high fashion, maar karakterversterkende kleding. Enerzijds casual en comfortabel, anderzijds gekleed en tailored. Denk aan business suits met blouses tot de klassieke Little Black Dress." Een blazer zal tussen de 200 en 300 euro gaan kosten.

Het geluk lacht de 34-jarige Mart Visser toe. Naast zijn succesvolle couturelijn, heeft hij een eigen schoenenlijn, een eigen tassenlijn en een beach & resort-collectie die vanaf oktober te koop is.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


do 12 september 2002

[terug]
     
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.