De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
ma 9 september 2002  
---
Nieuwsportaal
---
Uit de krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
---
En verder 
Over Geld 
Scorebord 
Autotests 
Filmpagina 
Woonpagina 
Reispagina 
---
Ga naar 
AutoTelegraaf 
Reiskrant 
Woonkrant 
Vacatures 
DFT 
Privé 
Kies uw favoriete winkel 
Elite Modellook 
Weerkamer 
Al onze specials 
Headlines 
Wereldfoto's 
Wereldfotos 
---
Kopen 
Speurders 
Koopjesjager 
---
Met Elkaar 
Dating 
---
Mijn leven 
Vrouw & Relatie 
AstroLink 
Uw horoscoop vandaag 
---
Contact 
Lezerservice 
Advertentietarieven 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Alle uitslagen, standen, programma's 
[terug]
 D E   T E L E G R A A F   T E L E S P O R T 
SPORT ACTUEEL: NIEUWSPORTAAL
 
  Hoofdsponsor stunt
met eigen dagkrant

   
 

AMSTERDAM - Opvallend nieuw medium rondom het Nederlands elftal. Een fraaie sponsorkrant in full color. De titel Achter Oranje geeft precies de plaats aan waar een van de grootste Oranjesponsors, Heineken, zich graag ziet.

Klik op de foto voor een afbeelding op volle grootte (426x284, 20kb)
Holdingdirecteur van De Telergaaf, Fred Arp (r), overhandigt het eerste exemplaar aan een Heineken-collega.
De actie is volgens dit bedrijf bedoeld om de sfeer bij de echte supporters positief te beïnvloeden door zichzelf als een echte supporter te presenteren. In de historie van het Nederlands elftal in kwalifcatiereeksen voor de eindrondes om het WK en nu dus het EK in Portugal, is het vervaardigen van een actuele dagkrant vlak voor een officiële wedstrijd uniek. De krant Achter Oranje bevatte veel speciale interviews, moderne graphics, tips van favoriete voetbalkenners, historische overzichten , het complete EK voorronde programma en enkele prijsvragen. Origineel was de oproep aan de andere echte supporters om een nieuw Oranje-lied te maken. Achter Oranje werd door deze krant gemaakt en in een gelimiteerde oplage van bijna 80.000 exemplaren verspreid in de Heineken horecabedrijven in ons land en in en rond het Philips stadion waar het Nederlands elftal van Wit-Rusland won.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


ma 9 september 2002

[terug]
     
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.