Voorpagina
Nieuwsarchief
Xtra
El Cheapo
NieuwsLink
NieuwsFocus
Vacatures
Auto
Weer
QuickLink
Reageer!
Huizen
NetMail
ChatWeb
Interman
Autovisie
Privé
Mijn TelegraafNet
 &referer=" WIDTH="0" HEIGHT="0" BORDER="0" ALIGN="LEFT" ALT=""> [Nederland]
[Buitenland]
[Telesport]
[De Financiële Telegraaf]
[Nederland]
 
 

dinsdag
16 november 1999
 

[BOL]
[Primafoon opent je wereld]
[Euronet]
[ABN AMRO]
[Veilinghal]
[Tele2]

UPC werkt aan
verbetering van
bereikbaarheid

Van een onzer redacteuren - AMSTERDAM, dinsdag

Kabelaar UPC Nederland heeft maatregelen genomen naar aanleiding van de vele klachten over haar slechte telefonische bereikbaarheid. In september en oktober is het aantal binnenkomende telefoongesprekken explosief toegenomen. De telefooninfrastructuur van UPC was hier niet op berekend. Dit leidde tot grote onvrede bij klanten.

UPC heeft het aantal telefoonlijnen en medewerkers nu fors uitgebreid en bovendien zijn er afspraken gemaakt met een extern call center.

Per week bellen op dit moment ongeveer 50.000 klanten UPC Nederland, ongeveer driemaal zo veel als voorheen.

In de komende periode gaat UPC opnieuw het aantal telefoonlijnen verdubbelen bij de klantenservice in Nijmegen, Leeuwarden en Eindhoven. Door de groei zullen de afdelingen klantenservice in Eindhoven en Leeuwarden begin 2000 verhuizen naar een ander onderkomen.






[Voorpagina]

[Nederland]

[Buitenland]

[Telesport]

[De Financiële Telegraaf]

[Xtra]




Auteursrechten voorbehouden 1996-1999, © Dagblad De Telegraaf, Amsterdam
De Telegraaf-i wordt het best bekeken met Netscape Navigator, Netscape Communicator of Microsoft Internet Explorer.