Voorpagina
Nieuwsarchief
Xtra
El Cheapo
NieuwsLink
NieuwsFocus
Vacatures
Auto
Weer
QuickLink
Reageer!
QuickAlert
NetMail
ChatWeb
Interman
Autovisie
Privé
Mijn TelegraafNet
 &referer=" WIDTH="0" HEIGHT="0" BORDER="0" ALIGN="LEFT" ALT=""> [Nederland]
[Buitenland]
[Telesport]
[De Financiële Telegraaf]
[Nederland]
 

 


donderdag
30 september 1999

 


[Oce]
[BOL, voor al uw boeken]
[Postbank WinstVastKoopsom]
[Autosite]
[V & L informatica]

Nederlander wil
minder reclame

AMSTERDAM, donderdag

Driekwart van de Nederlandse bevolking wil minder reclame. Nederlanders zeggen dat een prijsverlaging er juist voor zorgt dat het imago van een product beter wordt.

Dat blijkt uit onderzoek van het NIPO in opdracht van het brancheblad Nieuwstribune. Het opinie-onderzoeksinstituut vroeg ruim 1300 mensen naar hun mening.

Ook blijkt dat er veel verdeeldheid heerst over de vraag of alcohol- en tabaksreclame verboden moet worden. Ongeveer de helft vindt van wel, de andere helft is het daar niet mee eens.






[Voorpagina]

[Nederland]

[Buitenland]

[Telesport]

[De Financiële Telegraaf]

[Xtra]




Auteursrechten voorbehouden 1996-1999, © Dagblad De Telegraaf, Amsterdam
De Telegraaf-i wordt het best bekeken met Netscape Navigator, Netscape Communicator of Microsoft Internet Explorer.