&referer=" WIDTH="0" HEIGHT="0" BORDER="0" ALIGN="LEFT" ALT=""> [Nederland]
[Buitenland]
[Telesport]
[Financiën]
[Nederland]
 

 


dinsdag
12 januari 1999

 


[Ordina]
[ICT Challenge]
[ABN AMRO]
[VSB]
[Autosite]
[Beurstip]

KPN slecht bereikbaar

Van onze financiële redactie - DEN HAAG, dinsdag

De bereikbaarheid van het telecombedrijf KPN is volgens eigen onderzoek nog nooit zo slecht geweest als de afgelopen tijd. KPN'ers zijn nog maar in 42 procent van alle gevallen binnen de normen te bereiken. Vorig jaar was dat nog 54 procent.

Op de klachtenlijst staat volgens het bedrijfsblad 'KPN Nu' onder meer het niet terugbellen van klanten. "Steeds vaker belt een gezocht personeel niet terug binnen 24 uur. En dat terwijl het tijdig beantwoorden van de telefoon toch voor alle KPN'ers een belangrijk deel van hun werk is. Het bedrijf levert nota bene zelf diensten die het aantal gemiste telefoontjes bij klanten moeten verminderen", zo luidt de zelfkritiek.