De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
vr 19 juli 2002  
---
Nieuwsportaal
---
Uit de krant 
Voorpagina Telegraaf 
Binnenland 
Buitenland 
Telesport 
Financiële Telegraaf 
Archief 
ABONNEER MIJ 
---
En verder 
Over Geld 
Scorebord 
Autotests 
Filmpagina 
Woonpagina 
Reispagina 
---
Ga naar 
AutoTelegraaf 
Reiskrant 
Woonkrant 
Vacatures 
DFT 
Privé 
Tournieuws 
Weerkamer 
Al onze specials 
Headlines 
Wereldfoto's 
Wereldfotos 
---
Kopen 
Speurders 
Koopjesjager 
---
Met Elkaar 
Dating 
---
Mijn leven 
Zomerhoroscoop 
Vrouw & Relatie 
AstroLink 
Uw horoscoop vandaag 
---
Contact 
Lezerservice 
Advertentietarieven 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Alle uitslagen, standen, programma's 
[terug]
 D E   F I N A N C I Ë L E   T E L E G R A A F 
 
ACTUEEL FINANCIEEL NIEUWS: WWW.DFT.NL
  Supers promoten
biologisch spul

   
 

AMSTERDAM - Supermarkten en natuurvoedingswinkels gaan serieus werk maken van de promotie van biologische landbouwproducten.

De supermarkten zullen tussen de 3 en €5 miljoen uittrekken voor promotie van biologische producten. Dat heeft de zogeheten Task Force Marktontwikkeling Biologische Landbouw gisteren bekendgemaakt.

Buiten de promotionele activiteiten zullen de winkels ook kortingen geven op biologische producten en meer schapruimte vrijmaken. De bedoeling is dat biologische producten in 2004 een marktaandeel hebben van 5%, begin vorig jaar lag dat cijfer op 1,2%.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


vr 19 juli 2002

[terug]
     
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.