Voorpagina
Nieuwsarchief
Xtra
El Cheapo
NieuwsFocus
Reiswereld
Vacatures
Auto
Weer
QuickLink
Reageer!
Huizen
NetMail
ChatWeb
Interman
Veilinghal
Privé
Siteshopper
 &referer=" WIDTH="0" HEIGHT="0" BORDER="0" ALIGN="LEFT" ALT=""> [Nederland]
[Buitenland]
[Telesport]
[De Financiële Telegraaf]
[Nederland]
 
 

zaterdag
11 december 1999
 

[CMG]
[Eurocard/Mastercard]
[ABN AMRO]
[Belastingdienst]
[Klik hier naar Matra Nortel]
[Demon]
[BOL]
[Netaspect]
[Primafoon]

Albert Heijn
in nauw door
computer-actie

door Alfred Monterie

ZAANDAM, zaterdag

Albert Heijn heeft zich lelijk verslikt in de verkoop van computers. Op de helpdesk wordt zo massaal beroep gedaan dat de servicenummers de afgelopen weken zeer moeilijk bereikbaar waren.

Om de wachttijden te bekorten is de helpdesk van computerleverancier Fujitsu Siemens inmiddels uitgebreid met 40 AH-medewerkers tot 70 man.

Een woordvoerster van AH geeft de problemen rond de bereikbaarheid toe. "Hierover worden dagelijks gesprekken gevoerd met de leverancier. Het heeft hen overvallen. Elke keer blijken weer meer helpdesk-medewerkers te moeten worden ingezet."

In 2,5 week zijn 18.000 pc's verkocht. Dat is bijna twee keer zoveel als was geraamd. Fujitsu Siemens verkoopt dit aantal normaal in 4 maanden.






[Voorpagina]

[Nederland]

[Buitenland]

[Telesport]

[De Financiële Telegraaf]

[Xtra]




© 1996-1999 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden
e-mail: redactie@telegraaf.nl