De Telegraaf-iDe KrantNieuwsLinkSportLinkDFT.nlDigiNieuwsCrazyLife
wo 17 okt 2001, 08:10  
---
Nieuwsportaal
---
CrazyLife 
Showbizznieuws 
Filmpagina 
Filmladder 
Soap series 
Reageer! 
ABONNEER MIJ 
---
Ga naar 
AutoTelegraaf 
Reiskrant 
Woonkrant 
VacatureTelegraaf 
DFT 
CrazyLife 
Weerkamer 
Al onze specials 
Headlines 
---
Kopen 
 Speurders 
Veilinghal 
ElCheapo 
Siteshopper 
---
Met Elkaar 
Chatweb 
Vertel 
Cybercard 
Netmail 
Nice2Meet 
---
Mijn leven 
Vrouw & Relatie 
AstroLink 
De Psycholoog 
---
Contact 
Abonneeservice 
Adverteren 
Mail ons 
Over deze site 
Bij ons werken 
Jaarverslag 
[terug]
 C R A Z Y L I F E 
 
  Microsoft strikt Madonna

door onze redactie

   
 

AMSTERDAM - Na de Rolling Stones wordt nu ook Madonna betrokken bij de promotie van een nieuwe Windows-versie van het bedrijf Microsoft. Zongen de Stones in 1995 'Start me up', de introductie van het nieuwe computerprogramma zal muzikaal worden omlijst met Madonna's hit 'Ray of Light'.

Het nummer zal te horen zijn in de één minuut lange Microsoft-commercial op de Amerikaanse televisie. In spotje is onder meer een man te zien die met grote stappen door een computerscherm loopt. Bovendien vliegen mensen door de lucht.

Het nieuwe Windows-systeem moet op 25 oktober wereldwijd in de winkel liggen. Voor de promotie heeft Microsoft tweehonderd miljoen dollar (482.500.000 gulden) uitgetrokken.




 

zoek naar gerelateerde artikelen


wo 17 okt 2001, 08:10

[terug]
     
© 1996-2001 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.